shop til´you drop!

Ut med det gamla. In med det nya. Igår blev det en heldag på IKEA, vilket var farligt, kom hem med alldeles för mycket saker. Lycka kan köpas för pengar ibland. Min lille son fyllde 2,5 igår den 27:de. Helt ofattbart att tiden går så fort. Han fick lite saker att leka med och det fick jag med. IKEA is the shit. S köpte en jättefin tröja till Theo och jag fick en present jag med.

Kvällen har spenderats i hallen. Jag är en detaljmänniska det erkänner jag. Lite jobbigt då man fastnar i detaljer, minne etc. Dock hittade jag den roligaste "Saker jag har lärt mig-listan" någonsin. Tror geten nästan fick en astmaattack av allt gapflabb i telefonen. Ska lägga ut listan någon dag när jag har mer ork. Väggdekor nummer två har åkt upp på väggen också, enligt mitt tycke så är det snett, men vattenpasset visar något annat. Nu blir det en sista raid i hallen och sedan blir det sova. Upp och jobba imorgon.



"Det är som att tala med en människa utan själ, som har identiteten kvar i huden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0