Of doom.

Var precis inne och kollade till mitt lilla hjärta Theo, han låg som Pippi Långstrump i sängen och snuttade på filten. Kan knappt tro att tiden har gått så fort, min lilla kille blir hela två år nästa fredag. Mitt stora projekt imorgon blir att leta fram usb-kabeln så att jag får upp lite bilder.

För tillfället känner jag mig väldigt tillfreds med att vara singel. Har en of doom förskylning dvs. ett icke existerande lukt/smaksinne. Jag skulle verkligen kunna ge vad som helst för en kopp kaffe just nu. Förövrigt har jag smort in min illröda rudolf näsa med idominsalva som jag norpat av Theo. Kan inte förstå varför man ska bli så jäkla torr runt näsan. Dessutom påminner jag om Madicken för tillfället. har en papperstuss instoppad i vänster borre. Jag orkar inte snyta mig något mer. Ett litet tips bara, smörj aldrig in näsan med miniderm (mjukgörande salva) det svider som fan, det fick jag erfara igår kväll. I ren panik så smörjde jag in näsan med honung, det såg för jävligt ut men jag var desperat. Hade kunnat göra Nalle Puh till kannibal just då.

Nu blir det csi och sedan lite sömn, börjar sent imorgon så jag slipper ha dåligt samvete för att behöva väcka Theo-liten omänskligt tidigt. Leveransdag imorgon- skjut mig!

laku noc

Kommentarer
Postat av: T

uuuh, fick flasbacks av helvetesleveranserna, haha!

2009-02-19 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0