Färgbyte.

Vilken konstig dag det har varit fast ändå inte. Det mesta har gått på rutin idag men det är nog den där känslan som letat sig fram igen. Har haft ett riktigt ångesttryck över bröstet sen i fredags, men ingenting händer. Det är det som gör mig rädd. Får se om det bara stannar vid det.

Var iväg till konsum innan och skulle handla glödlampor, jag kände mig helt jävla blåst när jag stod där och skulle välja. är så van vid att alltid få glödlampor av min styvpappa (han har haft en lampaffär, så dom har källaren full där hemma) Spontandoris pluppade fram och vips stod man i kassan med glödlampor, ugnsrengöring och hårfärg. Nu överger jag det bruna håret och testar något nygammalt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo de är ju de..men blir inte lika mycke tvättat iaf för vi har en toppmatad så de går inte i lika mycke sen tar varje tvätt 2 timmar :/ Men annars är de bra med oss :D

hur är de med er?

Kram

2009-03-11 @ 10:43:17
URL: http://maddebadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0