Vad är du för hundras?

En väldigt rolig dag med Helen. Vi gjorde inte ett skit, men hann ändå med matlagning, roa en tvååring,dricka te, leka med pruttlera (ja Thrish, det är fortfarande lika kul). Vi diskuterade bananer och kastanjer, min nakna karl i köket (som fjällapan döpte till jesus) Han heter faktiskt Condrad.

Framåt kvällen kom Zarah med vänner på snabbvisit, jag bor ju krälavstånd från nöjes och dom skulle på volbeat. Sällskapet bestod av en för full Zarah, en pratglad norrlänning, en rolig dalkulla samt två söta tjejer. Fjällapan (norrlänningen) kom med en hel del oroväckande fakta. Jag citerar:

"I Norrland så tittar man först och främst inte efter tjejer, utan efter renar. Dom är ju så ludna och varma"

Sedan försökte vi 6 tjejer här hemma förklara det här med bh-storlekar för honom. Stackaren fattade inte så mycket. Siffran är omkretsen (midjan) och bokstaven är kup-storleken sa vi sisådär 50 gånger. Då det fortfarande inte gick in så fick jag leka criminal minds, dvs tänka mig in i sistuationen. Då fjällapan utbildar sig till hundtränare (eller något liknande) så fick jag anpassa det till den nivån.

A-kupa= Chihuahua
B-kupa=Mops
C-kupa=Labrador
D-kupa=Grand Danois


Så om ni råkar se en galen norrlänning på nöjes som skriker om hundraser så vet ni varför. Det roligaste är att jag fortfarande tror att han inte fattar. doh! Nu ska jag diska och kolla på film. Tack för en rolig dag Helen=)

Kommentarer
Postat av: Helén

Tack själv gumman :)

2009-03-06 @ 22:12:46
Postat av: Erica

den där killen måste jag få träffa...HAHAHAHA

2009-03-08 @ 15:33:48
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: trish

HAHAHAAA, stört kul med hundstorlekarna! du är ju helt sopren i skallen! ;D

2009-03-08 @ 18:55:47
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0