Skador.

Idag är jag verkligen sliten. Två intensiva arbetsdagar plus hundra andra måsten har satt sina spår. Ett blåmärke på vänsterarmen, en senknuta på högra handleden, ett skärsår på hälsenan och ett rivmärke på hakan. Det kallas att jobba med hela kroppen. Igår inhandlades blomlådor, blomjord och blommor, så balkongen är så gott som färdig. Min kära gethona kaj övergav de värmländska skogarna 5 dagar så jag haffade fjollan och nennis som substitut igår. Ungarna härjade som bara den i parken nedanför mig. Theo var bitchig och somnade tidigt.

Imorgon är jag och lillgrisen lediga, så vi ska ut på äventyr och leta stolsdynor och lite smått. Kände att jag behövde sätta mig ner och vila lite. Aldrig i mitt liv har jag skådat ett sådant städande som det har varit hemma hos mig nu ikväll. Fast dom som känner mig vet att jag är en detaljmänniska, jag vill att allt ska vara perfekt. Det finns inte en chans i världen att jag kan slappna av annars. Sen att man vissa dagar är lite latare hör inte till.

Fick  även min nya mobil idag. Så nu jäklar ska det lekas ikväll. Dvs EFTER att jag har städat klart. Det känns som att det blir en sen kväll, ska trotsa tröttheten som infinner sig tidigt och bara vara.
Återkommer nog sen, måste tömma min gamla mobil på bilder och musik.



<3

Kommentarer
Postat av: Erika

stämmer det:P

2009-05-29 @ 19:23:22
URL: http://erikascondo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0