time.

Rätt udda start på dagen idag, dock såg jag det komiska i det långt efteråt. Du är det komiska och jag det tragiska. Papperstrassel och massor med måsten. Min blogg är ganska deprimerande fast jag mest mår bra. På något sätt har det alltid varit lättare att skriva när jag är arg, ledsen eller deppad. Satt inne på ett forum tidigare ikväll och läste. Folk gör så att man blir mörkrädd. Dubbelmoral i stora mängder och iq-befriade uttalanden. Nyfikenhet kan äta upp människor fick jag en gång höra. Det är först nu som man verkligen inser betydelsen.

...give me time, a little time to pick up the pieces from before. Even though I won't admite it- I'm broken on the inside...

Kommentarer
Postat av: VZ

Hej!



Såg på FB att du har en blogg! Du skriver väldigt bra och det är kul att läsa även om det är lätt hänt att man skriver om "dåliga" saker, så är det för mig med. Som sagt, välskrivet!



Ha det fint! : )

2010-04-09 @ 13:38:54
URL: http://ktowngirl.blogg.se/
Postat av: tess

vi är bra lika du & jag - får dyslexi av lycka men kan formulera mörker & tankar som få.



love you friend.

styrkekramar

2010-04-12 @ 15:16:55
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0