Kluven.

Nu har man deklarerat iaf. Kom på att jag inte hade gjort det. I år får jag tillbaka pengar. Dagen har varit väldigt lugn och rogivande. Fast nu ljög jag lite. Har tänkt en aning för mycket idag. Eftermiddagen var rolig trots allt. Gick ner till lekparken i villaområdet med Eleni, T&A med Theo. Riktigt mysigt. Synd att det var så burrigt bara.

Grattis på födelsedagen fjollan!

Känner ett behov av att skriva av mig, men inte här. Har så mycket inspiration så jag tror att jag ska sätta mig och börja skriva på ett nytt kapítel i boken. Nu blir det fruktsallad och House för hela slanten. Imorgon blir det jobb som vanligt. Hoppas C´s operation går bra. Kanske skriver lite senare. Min älghona blir glad att jag har uppdaterat iaf.

Jag vill ha brunt hår igen. Jävligt jobbigt att gå från svart till brunt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0