Helgen i korthet.

Har blivit väldigt dålig på att blogga. Det händer en hel del runt omkring mig nu, jag har prioriterat att vara ute med vänner istället för att slå på datorn och bli sittandes.

Grattis Erika,Michael & Noah till lilla Alice.

Helgen var helt underbar. Fredagen spenderades först med älghonan. Vi strossade omkring,shoppade och satt i stadsträdgården,lyssnade på musik och stekte oss. Träffade L. fy vad jag mådde dåligt av att se henne, jag var ju självklart glad över att se henne men mindre glad när jag fick reda på att hon legat på sjukhus flera månader för diverse saker. Älghonan och jag tog en solpromenad och det köptes alkohol. Sedan hämtade jag min lillgris och begav mig tillbaka till stan för att möta upp en nyklippt mamma. Det blev massor med shopping, mest saker till lillen. Fick dock tag i ett par nya glajjor, så nu är jag nöjd. Mamma följde med tillbaka och nattade plutten. Sedan satt vi och pratade om allt och inget. Tack för rådet lilla mamma <3

Lördagen började väldigt bra. Blev upphämtade av päronen och drog iväg till i2-marten. Det var svinvarmt och mycket folk. Köpte en stor Buddha, vattenpipetobak samt snabbkol. Så i sommar4 blir det vattenpipa och vitt vin på min ballkong. Grannarna lär ju få fnatt i grannhuset mén det bjuder jag på. Efter några timmar på marknaden åkte vi iväg till barnens hus för att köpa en cykel till Theo. Fanns inga blå kvar så mamma och Göran skulle kolla andra ställen. Blev avsläppta hemma, theo däckade och HHH-Kitty kom förbi på en kaffe. Kvällen spenderades med en kopp chai te och ett korsord.

Söndagen var det molnigt till en början men fram mot eftermiddagen sprack det upp. Föräldrarna kom förbi med Theos nya cykel, det sötaste jag sett på länge. Efter att dom hade åkt kom HHH-Kitty förbi. Det blev en hel del South Park, mys och massor med gapskratt. Simpel humor är den bästa.

jag ska ta tag i det innan jag tappar fotfästet.



Kommentarer
Postat av: Madde

shit vikka smeknamn du har på dina kompisar? :P har ja oxå nåt konstigt öknamn? :D

2009-04-27 @ 21:27:46
URL: http://maddebadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0