Long time.

Det var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade sist. Det har varit fullt upp med andra ord. Okej, lite lathet ligger bakom det kan jag medge. Igår åkte jag och Theo iväg från Karlstad. Orken har varit helt borta hela veckan. Tänk att man bara behöver byta miljö några dagar för att känns sig som en ny människa. 
 
I fredags blev det IKEA så nu är födelsedagspresenten till syster yster fixad. Har även fått en hel del inspiration till lägenheten. Har så mycket idéer som måste ner på papper. Slutresultatet kommer förhoppningsvis bli bra. Svarar jag inte i telefonen så bero.r det på att jag har den avstängd så mycket som möjligt. Jag har ingen som helst lust att prata med någon. Jag bryr mig inte och ingen bryr sig brukar det heta.

Just nu ser jag fram emot midsommarafton. Härligt folk, öl och nostalgi. Tror inte att det kan bli så mycket bättre än så. Uno min följeslagare följer med (rosa flamingo) Gethonan Kaj måste däremot skaffa sig en ny Rutger (papegoja), den första trillade av pinnen.

Nu blir det kaffe, en filt och mys ute i den friska luften.
Grattis till förlovningen Syster-yster <3



Just because you are unique does not mean  you are useful...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0