Besvikelse.

Egentligen har väl inte hela helgen varit till en besvikelse. Men man kan ju verkligen diskutera den väldigt isiga stämningen som rådde igår under Theos kalas. På fredagen firade familjen Theo och på söndagen vännerna. Och jag kan för all del inte förstå hur man kan vara så jävla omogen när man är i tjugoårs åldern. Man kunde skära med en kniv i luften så kvavt var det här. Det skulle vara Theos dag och jag kämpade för att få allting rätt men alla här hemma delade sig ändå i två läger. Och tydligen var den jävla tv´n mycket intressantare än allt annat. Hade jag orkat så hade jag stängt av tv´n och bett alla dra åt helvete. Det skulle vara Theos dag istället utvecklade det sig till ett punk´d maraton:(

Jag vet vad orsaken var men det är inget jag vill dela med mig av. Det enda jag kan säga är att det är kärlek, ren jävla kärlek och jag förstår verkligen inte varför folk ska sura. M jag önskar jag hade kunnat göra mer igår, förlåt.


Lördagen spenderade på IKEA med min gethona,G-Killing och ungarna. Det blev en mycket lyckad dag och en hel del roliga inköp. Nu är hela badrummet helt klart. Blev precis som jag hade tänkt mig, dock blir det inga bilder då många har en tendens att ha för lite egen fantasi.

Fredagen var helt underbar. Min lilla kille blev stor. Kom på mig själv med att tänka på förlossningen när jag var på väg ner till stan. Det kändes konstigt att kolla på klockan som visade 11.58 och konstatera att jag exakt två år tidigare legat på förlossningen. Vädret var precis likadant med. Det var sol och snö, Klockan slog 12.00 och jag jag log för mig själv. Den magiska tiden då min trötta lilla surpotta gjorde entré.


Förövrigt så är det väldigt moget att inte höra av sig om man inte  skulle komma, en del människor ringde och ställde in, andra glömde eller struntade i det totalt. Och då menar jag folk som i plural. Tack! Ni växer verkligen i mina ögon.
Nu var det slutgnällt, ska göra kaffe,käka tårta.

Kommentarer
Postat av: M

tänk inte på det. Det visar bara graden av mogenhet. Vi hade trevligt, men stackars H verkade lite stött när B var bitch. Men skitsamma, A var trevlig och snäll i alla fall... Tack för en trevlig dag!

2009-03-02 @ 12:18:51
Postat av: Malin

Förlåt att jag inte kunde komma, skulle ringt och sagt det, jag ber så hemskt mkt om ursäkt. ser skamsen ut Kan man kanske gottgöra med att bjuda på en kopp kaffe på stan någon dag?

2009-03-03 @ 14:18:44
URL: http://svarttusch.blogg.se/
Postat av: gudmor

åh, kommer minsann ihåg den dagen också. satt som på nålar i väntrummet tills han behagade komma ut ;) <3

2009-03-05 @ 11:46:28
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Anonym

Grattis till din söta son och TILL DIG, 2 år som mamma :)

2009-03-08 @ 16:16:59
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0