Fredagen den trettonde.

Tog en bloggpaus över helgen. Det var ju trots allt en helt barnfri helg. Fredagen jobbade jag. Blev världens strul på jobbet eftersom en viss person aldrig kan ställa upp för någon, hoppas att piken satt där den skulle. Iaf. Zarah hjärtat hämtade mig för att jag inte skulle behöva stressa hem. Vi tog en pk&igg och babblade ikapp. Tårta är under planering, just so you know. Efter det kom mamma och göran för att hämta theo. Ungen blev överlycklig när bilbarnstolen åkte fram och kunde knappt vänta på att få åka iväg. Han började dock gråta när han såg att jag tog på mig skorna. Så söt, han ville inte att jag skulle förlja med. Hjälpte theo in i bilen och fixade bilbarnstolen. Stängde sedan dörren för att vinka och göra slängpussar. Theo stirrade på mig och jag såg att han sa något inne i bilen och att mamma asgarvade. Jag frågade henne senare på kvällen vad han hade sagt och det var något i stil med "brrrm, brrrm moffa, brrrm brrrm nuuuuuu!
På ett ungefär, åh nu för fan annars kanske mamma ångrar att hon släpper iväg mig.

En stund senare så kom min kära linlugg och Eva hit och hälsade på, mycket trevligt måste jag få säga. Kvällen avslutades när jag däckade framför let´s dance. Vaknade till lite när Elisabeth oåkte ut och muttrade  "äntligen" för att sedan däcka om några minuter. Min gethona ringde och efter det samtalet var man inte trött längre.

Kommentarer
Postat av: Zarah

hoho yeheeey :D tårta ! du får göra den när micke kommer hit så kan vi komma o käka tårta hos dig :D

2009-03-17 @ 09:39:26
URL: http://fluflu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0