Gayschlagerlördag/Solsöndag.

Dagen började med en välbehövd sovmorgon utan dess like. Käkade fulle och småplockade lite här hemma. Ringde min gethona och bestämde dejt på stan. Jag kände mig hemsk, köpte ut från systemet till Gethonan, fast hon är ju ett år äldre än mig så what the fuck. Lallade omkring med G-Killing och HHH-Kitty på systemet för att sedan möta upp gethonan för en kaffe i mitt i city. Storslagna planer planerades inför kvällen och vi skiljdes en stund senare.

Väl hemma igen så planerades kvällens mat, Det blev en pesto rosso med fetaost,paprika och parmesan, samt vitlöksbaguetter. Pimpade lägenheten och inväntade schlagerbögarna. Satte upp rosa post-its på ytterdörren men kvällens tema samt en chockrosa sjal, för ja rosa var temat för kvällen. Vid sjutiden kom dom och fick välkomstpresenter. Gethonan började direkt och var lite smått lullig vid middagen.  Kvällen i sig var väldigt lyckad med massor av allsång, rosa shit, sminkning, lekar, glädjejubel, kedjerökning, alkohol, diskussioner samt dokumenation av allas "små" egon.

Det blev sent, men jag vaknade med ett leende på läpparna dagen efter. Min första syn var min Björne-docka som stod vid tvn pimpas från topp till tå med en liten ljusrosa fjäderboa. Solen sken, var inte bakfull och jag var glad. Framåt kvällen kom min lilla plutt hem, det blev pusskalas och massor med lek. Han däckade väldigt fort. Jag orkade knappt med något småplock alls så jag däckade inte långt efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0