Mysdag.

Tisdagar brukar jag alltid vara ledig, så den dagen är min och Theos dag. Även om vi inte alltid gör något särskilt så är det underbart att vara ledig en vanlig dag i veckan med. Lillskrutten har råpluggat idag, han har lärt sig att säga tåg,flygplan,soffa,bajamaja (hur han kom på det ordet har jag ingen aning om). Dagen började segt-så jag hämtade honom i hans rum la honom i min säng och fixade frukost på sängen, fan vad underskattat det är med barnprogram, är sjukt trött på tv4-morgon.

Syster yster kom förbi efter det, hon skulle hämta lite saker i källaren (läs. alla saker i källaren är hennes, mina står packade som sardiner uppe i klädkammaren). Blev arg på killen som hade hand om hennes flytt, mycket snack och lite verkstad. Det tog honom 3 timmar att hämta 2 soffor från forshaga och köra bort till mig för att hämta lite saker i källaren (läs 2 påsar samt en tv-möbel) Bra jobbat!

Kollade statistiken innan och folk verkar vilja läsa mer när jag är arg, djungeltrumman?
Imorgon ska jag upp tidigt och jobba. Helgen är i stort sett planerad. På lördag kommer han hit och jag har saknat honom. Nu blir det csi.


Laku noc.

Kommentarer
Postat av: Erica

jag läser din blogg varje varje varje dag :)



2009-03-04 @ 08:43:41
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: iida

Men det är alltid så. man får alltid mer besökare när man är arg i sin blogg..

se på mej, jag skrev ett inlägg om sverige som upprörde många, fick över 200 besökare på bara några timmar :)

allt bra ananrs?

2009-03-04 @ 11:40:03
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0