Nemas pojma.

Jag har en ny kökslampa, woho! Storslagna planer för köket framöver, tror det kommer bli svinbra. Kvällen har jag spenderat i soffan och i tvättstugan. Men nu är tvätten fixad och lathet på hög nivå pågår för fullt. Borde egentligen göra en to-do list, men eftersom jag är långt ifrån färdig med den första så låter jag bli. Syster-yster och A var här och hämtade hyllan, så nu är min källare bara min igen. Päronen var här både igår och idag. Står i valet och kvalet om dom ska få kidnappa min kära lilla son nästa helg eller inte.

Igår var det lathetsmys med HHH-Kitty, Robinson och en hel del godis. Det var välbehövligt för orken efter fredagsnatten existerade inte. Länge sedan jag fick en ångestattack men vad kan man göra? Trycket har försvunnit och det känns som vanligt igen, vilket skrämmer mig fast jag borde vara lugn. Dagens lol idag var när theo hade ut en hel plåt med pyttipanna över hela köket, tack så mycket sa jag till honom varpå han svarade- tack tack min mamma<3

En tuff vecka framför mig men det ska nog gå bra. Nu ska jag plinga min vördade älghona och trakasera henne lite.

Neco nista...srce moje. Mislim na tebe.
laku noc.

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

Kul med ny kökslampa, jag och Peter har äntligen köpt en :-P Vi har inte haft någon i över ett och ett halvt år :-P Funderar på om det inte är någon liknande som var hemma hos din mor :-)

2009-03-30 @ 13:07:47
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0