Snögubbsjävlar.

Jaha, då snöar det. IGEN. Börjar tröttna på det nu, det är inte mysigt längre, jag vill inte sträcka arslet när jag åker pulka, jag vill inte ha in 2 kg snö när jag tar in vagnen, jag vill inte ha slask, jag vill inte se en enda snögubbe till, jag vill ha vår och sol. Trots skitvädret ska vi bege oss ut en stund, måste hämta ut ett paket och handla lite. Dagen i övrigt har varit från helvetet, torsdagar är det leverans, något övrigt om det är inte ens värt att nämna.

Min kära son springer runt i mina rosa foppatofflor som han adopterat. Just för tillfället står han och kollar på sig själv i spegeln och säger att han är fin, det är bra att vara lite egenkär.

Vår schlagerlördag har utvecklats till ett jäkla spektakel, måste komma ihåg att dokumentera kvällen med kort. Ikväll kommer min fina linlugg hit, så jag funderar på att göra lite blåbärspaj till hennes ära. Vi har massor att ta igen.
Nä, nu ska jag försöka komma iväg så att allt blir avklarat.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo de är väl så, men detta har ja haft i huvudet ett tag.Sen har ja riktigt kompisar fast vi inte umgås så ofta men när man är med varandra så är de äkta :)Men många som försvunnit sen man fick barn ja,.lite synd för man förändras väl inte som person så?Lektime vore väl kul men just nu känns de som inte M uppskattar de lika mycke som din T.Men vi får väl styra upp nåt när de passar.

2009-03-12 @ 18:12:20
URL: http://maddebadde.blogg.se/
Postat av: t

wohoo, vilken fin bild på oss! fast dock lite gammal ;)

2009-03-16 @ 17:33:12
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0