This sucks!

Nej våren är inte på väg, känns inte som det idag iaf. Det öser ner här ute. Inte blir man piggare av vädret heller. Lille herr har precis lagt sig för att vila, vilket egentligen ger mig tid att plocka lite, men jag har ingen ork. Min mamma är väl för söt, fick en elvisp,nya gardiner, hårfärg, fransdraperi och några böcker av henne. Kul att få lite saker så där oväntat, annars är det ju oftast jag som ger. Sitter och skissar lite på hur jag vill ha köket och börjar bli ganska nöjd, men känner jag mig själv så kommer jag ändra mig några gånger till. Tänker inte ha de där köksluckorna iaf. Drömde att jag målade köksbordet grafiskt och att det blev så himla snyggt, frågan är om det är genomförbart.

Nä, kanske ska ta och passa på att plocka undan lite. Kaffesugen börjar jag bli också.

På lördag blir det förhoppningsvis gayschlagerglitter-kväll hos mig med gethonan,G-killing och Robert. Lite alkolada vore inte fel heller, har inte druckit en droppe sen november, den gången slutade det med att jag rullade runt på min pilatesboll. Tror att mormor och morfar planerar kidnappning av min son, så det skulle passa ypperligt. 
Nu bär det av till Biltema.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att hitta på något! Hoppas du kan få barnledigt så du kan "leka ung" lite =)



Jag fyller år på lördag också, 20 du vet, systemet hint hint

2009-03-08 @ 18:28:46
URL: http://fluflu.blogg.se/
Postat av: Erika

nej, det gör ont i en mammas hjärta. men han är rätt så tapper, lillskrutten.

jodå, än så länge mår jag bra. är ungefär lika graciös som svullo men det är ju inte så oväntat;)

2009-03-08 @ 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0