Tuttmonster.

Ibland kan jag verkligen störa mig på att jag är en perfektionist. Skulle torka av en hylla i kylen men självklart kunde jag inte låta bli. Så nu är frysen avfrostad, hela kylen rengjord, skåpen ovanför, städskåpet samt skafferiet. Lunch har vi hunnit äta med. Lillgrisen kastade in handduken nyss, efter luren blir det en promenad i det fina vädret.

Skulle ha blivit en långpromenad igår men ack vad fel jag hade. Visst det är sol ute, men det är då fan inte vårväder. Blåste riktigt burrigt. Mötte upp H & A på torget, sedan knastret efter det blev det en fika på CBG, det var mys. Theo hade spanläge på alla bilar som passerade och vi flickor fick skvallra av oss lite. Lagerhouse hann vi med också, farligt farligt farligt, säger jag bara. Vi gick och grämde oss över att det var dagen innan löning då jag faktiskt kom ihåg att jag hade ett presentkort på change (underklädesaffär) så vi begav oss dit. Tror det stod förvirrad i pannan på mig så jag fick hjälp direkt. Några minuter senare var jag i chock, jag hade levt i förnekelse. Mina så kallade mammatuttar var större än vad jag trodde. Här hade man alltså klämt i tuttarna i en d-kupa när man i själva verket har en F-kupa. Scary shit!  Ge mig tillbaks min C-kupa jag hade innan jag blev mamma. Det blev en svart och en vit bh iaf och dom sitter helt perfekt. Tack för en rolig dag girls!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan få ge lite till mej? jag vill ha mer och du vill bli av med.. ;)

2009-03-25 @ 15:26:11
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: Jimmy

Trevligt o få träffa dej dig o språka lite....tkr det är för sällan bara...men inte lätt o språka när man aldrig har tid..



får se om jag får tid från jobben nån dag o titta in



ps...ska man kalla dej en sexig Milf nu då me din upptäckta tuttesize då?? hehehe ds

2009-03-25 @ 22:51:43
Postat av: Doris

Jo det var kul att se dig med Jimmy:)

Din lilla snuskhummer, du får kalla mig doris inget annat:P hahaha

2009-03-25 @ 23:55:25
Postat av: Jimmy

naaw vad sööt då vännen...flåt för att jag bara gick....men ville inte störa din kärleks serenad me pablo :P



snuskhummer..Vem??..Jag!! needå....är det inte sanningen då madame?? skojar me dej bara...



saknar våra tjötstunder o allt vi ahde för oss i kiosken när inte tant stress va där o babbla öronen av oss :D

2009-03-28 @ 00:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0