Våfflor.

Hade en helt underbar långpromenad med lillen tidigare idag, blev en redig runda på två timmar. Var förbi jobbet en snabbis och sedan in till stan. Köpte puder, ögonskugga och en ny mascara (jag älskar den) alla borde ha en sån. Sedan inköptes hårfärg (igen), hårprodukter och annat småkrafs. BR hann vi med också. T fick en stålmannen dräkt så nu ska han och E leka superhjältar har E bestämt. Blev tre små bilar också, två ska i påskägget. Jag är dessurom överlycklig ¨då jag äntligen har hittat kortspelet UNO, någon som minns? Gethonan, be ready!

När vi kom hem så blev vi nerbjudna till fröken söt på våfflor. Mycket uppskattat. Ungarna lekte, L däckade, E var inte så tyst och min plutt använde tvspelsdosan som en telefon..hahaha. Så sött. 2 våfflor klämde han dessutom i sig. Imorgon ska jag jobba, jag ser INTE fram emot det. Min avsky för torsdagar bara växer. På fredag blir det tjejkväll med gethonan om allt går som planerat.  Nu ska jag inte göra någonting.

Kommentarer
Postat av: Erica

vi tycker om er :)

tack själva <3

2009-03-26 @ 08:11:11
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är nån framme och tafsar på min mage kan de vänta sig en redig snyting i utbyte. grrr;)

Kurerar mig med te och lite mysig(hmmm) förmögenhetsrätt:P



haha, ja UNO fördrev man ju några sena kvällar på fritis med:o

2009-03-26 @ 15:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0