Klyschor&fanskap

Jag slutade skriva för att jag hade för mycket att berätta. Nu skriver jag för att få behålla mina hemligheter. 2010 kommer att bli ett bra år om allt går vägen, för ärligt talat var 2009 en riktigt skitår. Jag har gjort upp planer med mig själv. De bästa någonsin. Jag har brutit mönster förut och kommer att göra det igen.

Nästa månad fyller mannen i mitt liv 3 år. Det låter som en klyscha, men tiden går så fort. I april kommer syrrans lilla bäbis och nu i februari kommer fröken söt lilla humla ut. <3

Idag låste sig allt, men jag tror det var bra för mig att få veta. Nu kan jag släppa den biten och gå vidare. Även om det gjorde ont så vet jag något som gör mig glad. Innerst inne känner jag en lycka över att det är över för den här gången. Dock får jag inte bort känslorna av sorg. Nu behöver jag en dos av min älskade gethona, för i slutändan är det bara hon som kommer att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0