Dagen då jag blev blockad på msn.

Det är skrattretande egentligen. Men jag andas igen för första gången på länge. Jag ville göra dig stark men jag blev själv svagare och svagare. Var nöjd med situationen, men du förstörde den. Jag står för det jag skrev, det är mitt sätt att visa att man inte behandlar mig som man själv behagar. Du kastade första sten och jag den andra. Vad förväntar du dig egentligen? Ditt sätt var väldigt fel för det första och du kunde ha valt dina ord bättre. Men jag bryter mina mönster och hoppas på den fina tanken att alla inte är likadana. Jag ångrar ingenting, både på gott och ont.



"Slow it down.
Make it stop.
Or else my heart is going to pop.
'Cause it's too much.
Yeah, it's a lot To be something I'm not."



väldigt moget att blocka mig på msn, vem är omogen nu?


Kommentarer
Postat av: t

vad snyggt det blev med hyllan. kul att som gudmor ha bidragit lite till hans ordningsinne ;) pedant som hans mor.

2009-05-08 @ 21:33:34
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0