uppdatering.

Här har man varit lite dålig på att uppdatera men det har varit fullt upp. I fredags var det jobb och sedan kidnappade mormor och morfar theo-liten. Jag passade på att handla och träffade fjollan,hesthonan & Nennis utanför. Det hela resulterade i en roadtrip. Först till fjollan för att kolla på nya lägenheten, sedan till min kära gethona för att lämna av Nennis. Gethonans reaktion när jag rattade in var ändå roligast. Efter det hem till mig och sedan spenderades kvällen i soffan. Energin var totalt slut. Däckade innan nio. Bra jobbat.

Lördagen började illa, vaknade tidigt som attan men tvingade mig själv till att sova mer då jag var barnledig. Detta resulterade i en huvudvärk of doom (dock visade den sig fram mot kvällen). Planering, extra inhopp på jobbet och sedan iväg till Nennis kalas. Gamla återseénden och nytt folk, flyttstress, asgarv, vuxenhumor, det uppblåstbara fåret stella (fjollans ägodel), sommarkänsla på ballkongen, musik, ännu mera skratt, irriterade grannar och kvällsplanering,

Kvällen kan sammanfattas med några få ord. Alkohol och uno (kortspel). Gethonan hade nybörjartur enligt vissa men jag vet att hon är bra. G.killing hade plast runt armen och HHH-Kitty hade regelproblem.

Söndagen kan jag kalla en riktig mysdag, fast å andra sidan är inte tvätt så mysigt kanske. Jag fick hem min son till slut, lite butter men ack så mammakär när mormor och morfar hade åkt. Nya ord har tillkommit i ordförådet. Förvånar det er om det uteslutande bara är en massa fordon? Imorgon jobbar jag för en gångs skull morgon på en måndag vilket är skönt. Slipper på det sättet en sen kväll och tisdagen är jag ledig. Gethonan och hesthonan ska kidnappas snart och på onsdag ska jag leka med fröken Eleni. Nu ska jag ge fan i att skriva och lära mig att uppdatera bättre.

Laku noc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0