tillbaka.

Ibland kan man känna sig kluven över saker och ting. Ett mellanspel för att sikta in sig på ett högre mål. Skräp som man kan slänga när man inte behöver det längre. Inga förklaringar?  Jag är så förbannat trött på att misstolkas bara. Det här kommer att misstolkas rejält då folk jag aldrig menar alltid tycks ta åt sig. Jag borde sluta bry mig bara. EGO EGO EGO!

Jag har inte bloggat på ett tag och det har sina orsaker. Saker jag inte ens orkar gå in på här.  (skulle bara utveckla sig till en hel roman som ingen skulle orka läsa ändå). Om man verkligen vill veta så kan man fråga och jag kommer att svara. Känns bara onödigt att dra upp här. Förövrigt mår jag bra, väldigt bra om jag får säga det själv. Inget deprimerat känslomonster här inte:P

Förövrigt var det här ett väldigt innehållslöst inlägg, men jag var tvungen att skriva något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0