Det finns en gud.

För första gången i mitt liv så har jag fått en hantverkare som är snygg. Inte för att jag är särskillt ytlig men varenda hantverkare jag har träffat i mitt liv som har behövt hjälpa mig har sett höggravid ut och haft gällivarehäng. Det finns en gud ibland och imorse tänkte han på mig. Tack för ögongodiset.


Kvällen igår var riktigt hemsk, hade en fruktansvärd huvudvärk. Orsak? koffeinbrist. Jag förstår inte hur jag kunde glömma att dricka kaffe. Min älskade get var en räddare i nöden och tänkte cykla bort hit med någon typ av huvudvärkstabletter. En stund senare ringer hon igen och berättar att både hon och sengångaren Paris kommer bort. Vi gjorde kaffe, tände stearinljus, lyssnade på musik och spelade yatzi och 500. Gethonan var en bitter förlorare, men ack så söt.

Nu avnjuts en kopp kaffe i tonerna till bra musik. Har semester den här veckan så jag njuter i fulla drag. Inget speciellt inplanerat idag mer än att vika tvätt och städa badrummet. Nu ska jag diska.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0