Reunion.

Tiden har på något sätt stått stilla idag, samtidigt som tankarna snurrat runt i huvudet. Jag måste medge att det känns fruktansvärt jobbigt, men det är värt varenda sekund. Gårdagen tillbringades hos mull där en typ av reunion ägde rum. Dock en liten sådan då ciderqvinnan,john ballong,eva,josey och julia inte var med.
Kvällen började segt men allt släppte när Marx körde en lapdance (läs gnuggade sin bakdel mot Bergis ansikte i takt till "going to the gay bar, gay bar"). Själv drog jag hem ganska tidigt pga. trötthet samt att mina byxor sprack, så om någon befann sig på herrhagen vid 00-tiden så var det inte fullmåne, jag repeterar inte fullmåne.

Imorse vaknade jag utvilad, inte bakfull det minsta. Dock fanns det andra personer från igår som inte mådde lika bra. Ringde runt för att bli uppdaterad. Mull var gnälligast som vanligt. Mitt voluntärsarbete satte igång, ner till kiosken för att köpa co-co och bounty till en full mull (inte fan lät han nykter). Traskade sedan bort hela två gator för leverans. Efter det blev det en promenad till stan med hög musik i lurarna. Fick tillbaka mitt barn av syster-yster. Båda två hade överlevt natten så jag var nöjd. Det blev lite shopping. Ett par nya skor till Theo, tre par byxor till T, två leksaker till lille herr och järntabletter till mig. Nu ska jag få bukt med min trötthet.

Ikväll blir det tvätt som ska tas itu med och lite disk. Theo liten ska nattas strax. Någon film är det väl tänkt att jag ska hinna med också. Min lilla mormor och morfar kommer upp till Karlstad snart, något jag verkligen ser fram emot då jag är en mormors-gris precis som Theo.
Nu blir det småplock, kanske lägger in lite bilder från igår lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0