Day from hell.

Nästan iaf. Dunderförskylningen fortsätter. Idag trodde jag att det skulle bli en lugn dag på jobbet men ack så fel jag hade. Chefen fick möbleringsidéer och vips så gick åttonde möbleringen för detta året igång. Jag rymde en stund och dolade nere i källaren. Men fick trots allt mycket gjort. Sara asgarvade åt min fula joggingstil från kassan bort till paketen, jag var helt enkelt glad att den lilla bänken vid kassan hade försvunnit. Det var riktigt tight innan, lite som den där gamla reklamen "dra-in-magen-Britta-så-jag-kommer-förbi-och-fram". Nu slipper jag välta kondomhyllan hela tiden iaf.

Nu blir det csi som vanligt, börjar sent imorgon och efter jobbet bär det av till Edsvalla. Helgsbesök hos min mor och styvpappa. Måste in på öb och köpa mer städgrejer. Jag älskar att städa, men vissa personer verkar tro att jag har någon typ av tvångssyndrom...host* Tycker inte om att ha det smutsigt omkring mig bara.


laku noc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0