Hemligheter.

Hemma igen, fast det blir en liten trip i helgen igen. Sitter och tråkar för fullt. Funderar på att sova i ren protest. Imorgon bär det av till syster-yster som ska firas. Hon fyllde år i torsdags men valde att förlova sig samma dag. Tror dock hon kommer att bli jätteglad för presenterna.

Förövrigt får jag skavsår i hjärnan och ryckningar i ögat av att läsa en viss persons blogg. Dags att sätta en diagnos på dig snart. Du är ganska underhållande men innerst inne vill jag bara döda din grammatiklärare. Jag skulle verkligen behöva skriva av mig men tröttheten hindrar mig. 


Fröken söt, Jag håller tummarna och hoppar av glädje...




Laku noc...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0