Bokmal.

Nu är jag en mycket glad människa. Hade totalt glömt bort att jag hade beställt böcker för ett tag sedan, så det blev en tacksam överraskning. Min kära linlugg kommer inte, hon är inte dum men ibland undrar man hur hon tänker. Hon har rensat ur sin lägenhet och bara slängt ner skräp i svarta sopsäckar, sopsortera gärna...hahahah. Så nu måste hon packa upp allt och göra om det.

Ska ta och sätta igång med blåbärspajen nu och försöka locka hit min kära lilla neighbour. Imorgon börjar jag tidigt igen, det här med att det börjar bli ljusare är inte bra för min stressnivå. Vaknade av ett ryck idag och det var ta mig fan ljust överallt. I ren panik slängde jag mig upp och halvsvor om att jag var försenad, försökte slänga på mig kläder samtidigt som jag försökte komma ihåg allt som skulle med till dagis och jobbet. Sprang in i köket och upptäckte att klockan på väggen visade 06.30, så mycket stress för ingenting. Skulle inte upp förrän sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0