Chillosofering.

Jag har precis konstaterat att min hall ser ut som ett bombnedslag, vilken tur att det är fredag imorgon. Städdagen nummer ett. Dagen i sig har varit bra, jobbat och slitit. Fick mig dock en chock när jag skulle hämta min son och upptäckte att alla dagisavdelningar var nedsläckta, kom sedan på att U skulle ta en promenad med Theo. Dom hade varit iväg och handlat. Han var så snäll i affären att hon var tvungen och kolla om han sov. Han är verkligen underbar att handla med, så tyst och snäll (finns undantag). Får se hur det blir om några år.

Det finns mycket jag vill skriva om men tankarna blir inte till ord, så jag låter bli. Det kommer så småningom. Imorgon ska jag städa, ta en latte med gethonan på stan, handla. På kvällen kommer det lite folk. Nu ska jag dricka te, chillosofera om världsfrågor, lösa korsord och försöka locka hit någon att kolla på film med.



Laku noc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0