En olycka.

Bengt är död. Stendöd. May he rest in peace. Bengt är min kära mobil som jag kommit att älska. Han drunknade i en kopp te tidigare ikväll och gav upp för en timme sen. Jag försökte återuppliva honom med en hårfån, men hoppet var ute. I ren panik så slängde jag mig på blocket och kollade efter tremobiler. Så nu har jag lyckats hitta en flickvän till Bengt, hon är vit och rosa och ska få heta Ull-Britt. Bengt hade nog velat att jag valde en likadan modell som han, så nu känner jag mig mindre otrogen.

Att klockan har passerat två har inte min hjärna uppfattat, sitter här och är övertrött som en jäkla gnu och skrattar åt hela situationen. Förövrigt överkonsumerar jag själva ordet gnu. Så förlåt.


Nog fan ser han sliten ut, hittade honom på google. Förstår nu uttrycket "trött som en gnu". Lite käk skulle han behöva med, stackaren.

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

synd att telefonen skulle dö sådär. Ja jag tror vi ska på barnmässan, fick reda på att den skulle vara för typ en vecka sedan så jag har inte hunnit planera så mycket :-D

2009-03-07 @ 10:01:08
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0