Inofficiella våffeldagen.

Förutom den mindre ångestattacken i fredags så känns det som att allt är på väg åt rätt håll just nu. Min livsfilosofi för tillfället tycks fungera ypperligt. Skrivandet har kommit tillbaka och jag har skrivit en hel del utanför bloggandet. Jag börjar till och med se ett slut på boken som jag började skriva på för ett par år sedan. jag har alltid känt mig halv utan skrivandet så det känns helt underbart just nu. Jag får nya idéer hela tiden och hjärnan går på högvarv.

Dagen började med stress, dagislämning, jobb, dagishämtning och småplock. Efter det kom HHH-Kitty hit och åt våfflor. Vi har gjort den 30 mars till en egen våffeldag då han faktiskt var sjuk då den riktiga inträffade, lyssnade på en låt han hade gjort och jag gillade den skarpt. Efter det lekte vi beck utan halskrage, sedan kan man ju dra sina egna slutsatser. Mycket trevligt måste jag få säga. Imorgon blir det en tripp till krp, lille herr har en tandläkartid (hans andra i sitt korta liv). Ska plinga Z på morgonen och göra upp lite planer, N är sjuk så det blir inget ikea imorgon. Nu ska jag facebooka mig lite och sedan sova.


Jag är så stolt över mig själv, och dig med^^


laku noc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0