Pimp.

Dagen har varit helt okej. Jobbat lite, tråkat lite och lekt lite. Man slutar aldrig förvåna sig över olika personers mognad. Vill inte ens gå in på det för att det är för mycket sandlådenivå. Snälla väx upp någon gång! Du skulle må bra av det, och sluta lägg dig i mitt liv. Jag umgås med vem jag vill. Jag ville bara säga att jag är så glad att jag har min lilla gethona. Hon är min symbios-bästis. Vi är förskylda samtidigt till och med. Vet inte vem som lät roligast i telefon innan men iiiiiiiiiiiii!

Nu blir det småplock och diska för min del, csi finns också med på agendan och snart kommer herr HHH-Kitty hit på en kopp kaffe.

Hoppas att alla andra har klarat sig från förskylningens kalla hand. Krya på er iaf. Pimp har jag lekt idag med, damn I´m good. Pimpat ut en barnvagn, inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0