Tankeströssel.

Har haft en riktig mysdag idag. Tisdagar är speciella. Fastnade i min lilla nostalgivärld tidigare ikväll. För några år sedan skrev jag väldigt mycket överallt om allting. Jag hade alltid med mig ett kollegieblock, den sanna journalistikandan. Har fortfarande ett block vid sängen så att jag kan skriva ner mina funderingar. Ibland kan jag sakna just skrivandet, känslan det gav mig och hur lycklig jag blev över att kunna föra över mina tankar på ett bit papper. Dagen har varit full av självrannsakan och jag har bestämt mig för att avsluta mitt konto på lunar som jag inte har använt på år och dar, detsamma gäller helgon. Jag släpper den eran nu. Det enda jag vill är att spara mina texter och gå vidare.

Sitter här med en kopp kaffe och smaksätter det med tankeströssel. Jag är och har alltid varit en tänkare, detta drag har jag börjat se i Theo. Han kan sätta sig och tittat ut genom fönstret och bara är. Undrar vad han funderar över, ibland får han en så speciell blick som kan säga mer en tusen ord. Den säger att allt kommer att ordna sig och att jag inte är ensam. Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

du får mig att andas...

Kommentarer
Postat av: Erika

Den lilla har det nog bra tror jag. Göder henne med halon och vispgrädde:P själv är jag sjuuukt trött. konstant:P

2009-03-17 @ 22:58:27
URL: http://erikascondo.blogg.se/
Postat av: theresia

live and let go, gorgeous. love u

2009-03-18 @ 13:10:45
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0