This sucks.

Snälla, snälla, snälla väderguden gör så att det slutar snöa. Det räcker nu, jag har ju redan beställt min vårjacka och kollat på vårskor. Varför ska du förstöra det lilla fina vi hade nu några dagar? Ge mig lite sol åtminstonde innan jag blir totalt deprimerad.

Blev snölackerad när jag skulle ner till dagis, mascaran kletade och rann ner för kinderna (emovarning) jag ville bara hem igen och sova någon halvtimme men icke. Har man väl gått upp är det svårt att somna om. I människans historia så har det skapats många ondskefulla saker såsom kärnvapen,Xbox 360 och snoozefunktionen. Den som kom på snooze måste vara en riktig sadist, att ens komma på en sån sak, usch säger jag. Men åtminstonde är inte jag den enda masochisten på denna jord. Människor tycker helt enkelt om att pina sig själva och sedan gnälla om det för andra.

Nu ska jag dricka kaffe, leka bitterfanskap och kolla på barnprogram. Kanske ska ringa och väcka någon, sover inte jag så sover ingen annan..hahaha.

Kommentarer
Postat av: erika

djävulens påfund!;)

2009-03-27 @ 22:18:32
Postat av: Erika

Tack:)

Just nu känns den enorm. Men jag tror att SF-måttet ligger ungefär precis som förra gången:)

2009-03-27 @ 23:29:27
Postat av: Erika

fast jäklar. kollade ju på bilder och den ser ju mindre ut med noah... hmmpf

2009-03-27 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0