Can´t touch this.

Vilken vecka det har varit hitills. Helt galet.  Tisdagen myste jag med min lilla knodd och körde ett pass pilatesyoga, superskönt när man väl kommer igång. På kvällen kom herr K hit på myskväll. Te-pimpling och tv blev det. Glömde bort klockan och gick inte och la mig förrän halv tre, bra jobbat. Skulle upp och jobba tidigt. Var som en vandrande zombie hela dagen. Hämtade Theo på dagis, kom hem och myste i soffan en stund, sedan var rallyt igång.

Hade en nära döden upplevelse vi lämningen på tisdagen. Tydligen så har min gamla matte/kemilärare från högstadiet sitt barn på samma avdelning som mig. Scary shit säger jag bara. Hon sänkte mitt kemibetyg, är fortfarande bitter för det. Man kan ju alltid hoppas på att hon ändrat attityd sen hon fick barn. För hon var verkligen inte att leka med, skrämde slag på alla.

Dataproblemet är nästan löst efter alla om och men. Tack D. På fredag smäller det eller inte. Däremot ser jag fram emot schlagerlördagen, ska sminka min kära gethona rosa, G-Killing får ha en rosa fjäderboa, Robert däremot får bli ett projekt. Några förslag min kära gethona?

Borde verkligen sova nu, ska upp och jobba tidigt imorgon med. Torsdagar är verkligen inte min dag, men det ska nog gå bra. Förövrigt då funderar jag på att skaffa en kedja till soffan så att man kan hålla kvar fjärrkontrollen inom en och samma area, har letat förtvivlat efter den hela kvällen. Misstänker starkt att lille herr har lånat den då han anser att allt med knappar är en telefon. Får väl göra en inventering imorgon. Vore lite kul om man kunde koppla en liten musikanläggning som spelar "cant touch this" varje gång någon touchar fjärren. Moder funderar på att kidnappa min kära son över hela helgen. Detta har aldrig hänt förut. Innan så har jag alltid jobbat dom helgerna när dom haft honom. Så om det spårar ur på lördagen så får jag vara bakfull med gott samvete, dock gömmer jag pilatesbollen denna gång.

na na na na...can´t touch this.....

Laku noc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0