Vad kan mer gå fel?

På en helg har all teknik runt omkring mig slutat fungera. Seriöst. I fredags dog Bengt, i lördags ville inte Berta 2 fungera (min tv) och nu fuckar datorn med mig, så det får bli en omformatering (läs Zarah får hjälpa mig, för jag vågar inte röra något på datorn) Min lägenhet ser ut som en bombnedslag då jag i ren panik sprungit runt och letat efter en sp2 skiva eller en sp1. Jag såg skivorna här om dagen men nu gömmer dom sig, damn!
Det är en komplott, någon konspirerar mot mig.

Nu ska jag bara bränna ut allt jag kan rädda för att sedan däcka. Allt letande körde slut på mig. Imorgon börjar jag sent, så förhoppningsvis får jag sova ut en gnutta. Vilket jag med största säkerhet inte kommer få eftersom jag måste städa upp allt jag rotat fram i lägenheten.

Ja just det, på tal om otur. Vet ni vad som hände när jag skulle leta i byrån som står i hallen? Lampjäveln i taket bara small till, varav jag i ren ilska pekade finger mot lampan och skrek "fuck you right back, håna mig bara, håna mig"



Laku noc


Kommentarer
Postat av: michael

ja han växer och håret med :p fick klippas nu nyligen.

2009-03-09 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0