Bittra fanskap.

Jag har väldigt mycket att berätta, men jag väljer att dela upp det så att ni inte somnar. Ska man sammanfatta tiden från mitt sista inlägg fram till nu så blir det med två ord- ångest och lycka. Lycka för alla underbara vänner- både gamla och nya som får en att andas och se framåt, min älskade plutt som tjatar hål i huvudet på mig med sina frågor. Ångest för att saker och ting blev som de blev.

Skulle egentligen kunna skriva om saker som förbittrar min tillvaro, verkar vara sånt man vill läsa ändå. Jag är trött på folk med barn. Ja folk, vänner hör av sig. Det är inte en fråga om man kan men tydligen är det svårt att ens fråga. Ett dop dit och ett födelsedagskalas hit, vad gör det?

Har numera en fungerande tvättmaskin, ett nytt kök och min älskade retrolampa kom med posten idag. Imorgon blir det jobb och sedan planering inför onsdagen. Lite panik och ångest har ingen dött av. Ska blir skönt att få det överstökat. Heldag med bästa vännen är inplanerad.

Just nu saknar jag linlugg och hennes kloka råd<3


Nu ska jag diska (terapi) och dricka te. Jag tänker inte be om ursäkt för det här inlägget. Ni som borde fatta kommer att förstå. Jag är bara så förbannat trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det darling. Det är såna saker som visar så bra vilka som är vänner, och vilka som är "vänner". Du har stående inbjudan till ALLA våra kalas;-) Jag älskar dig darling, och står vid din sida i vått och torrt, alltid.

2009-10-13 @ 08:01:30
Postat av: Svarttusch

Klart du ska få din locktång :-D Är ensam om dagarna med Charlie den här veckan. Hur jobbar du på torsdag eller fredag? Vore kul att träffa dig och Theo igen :-) Förlåt för att jag inte hört av mig som jag ska, det är bara väldigt mycket nu :-)

2009-10-13 @ 10:36:44
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0