Sömnlös i Karlstad.

Att dagarna är varma gör ingenting. Jag finner det svårare på kvällen. Försöker hitta saker som kan sysselsätta mig tillräckligt för att jag ska sluta tänka en stund. Bara ett arbetspass kvar och sedan semester. Allting är förhoppningsvis ordnat inför resan. Jag längtar till havet. Att få sitta på stranden och andas in frisk havsluft kan verkligen göra underverk. Eftersom P hoppade av blir det bara jag, e & t.

Dagen började lite annorlunda, jag kände på mig att det skulle bli en skitdag redan kvällen innan när jag gick och la mig. Försökte in i det sista avstyra mitt fruktansvärt dåliga humör utan lyckat resultat. Tankarna inom mig har samlat sig nu.

T gör mig stolt varje dag och jag älskar honom av hela mitt hjärta. Från och med den dagen man blir förälder har man hjärtat på utsidan av kroppen. Om man bortser från humöret idag så har jag inte mått så här bra på länge. Positiva människor som man tycker om kan göra mycket för en. Just nu omger jag mig bara med personer som jag tycker om att umgås med. Det borde fler göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0