åska.

Det åskade tydligen inatt har jag fått höra. Vi måste ha sovit riktigt djupt både jag och T för vi missade allting. Dessutom har jag för mig att det är rätt ovanligt att det åskar så tidigt på dagen. Min kära son är riktigt bekväm har jag kommit fram till. Imorse tog han med sig pottan ut, satte igång tv´n och gjorde det han skulle. Lite komiskt men han är jätteduktig ändå. Man skulle kunna säga att han är blöjfri på dagen nu även om han ibland får blöja på sig om vi ska långt hemifrån. Det beror nog mer på min osäkerhet än hans. I vilket fall som helst har det varit lättare att pott träna än vad jag hade trott från början. Nog om pottor.

Känner att enegin är något högre idag vilket är bra då vi ska städa och tvätta. Ska snart sätta igång, men först ska jag unna mig en kopp kaffe.

Jag saknar gethonan kaj. hon har flytt sin kos till myggornas hemland dvs. Norrland. Har dock redan planerat in Greys-maraton, kvällsdopp och massor med annat. Ska bara delge henne mina planer först.

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

Sv: Nja fiber vet jag inte om han får. Han får inget fullkorn och sparsamt med mjölk och grädde.

2010-08-06 @ 22:53:10
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0