höstlöv och mys.

Orsaken till att jag inte har bloggat på ett tag är att jag har skaffat en annan privatare blogg då folk har en jäkla tendens att snacka skit bakom ryggen på andra i Karlstad. Kommer dock inte att sluta skriva här.

Var iväg på helloweenfirande igår, mycket trevlig. Hade varit roligare om jag inte hade inlett kvällen med huvudvärk och obehagskänslor. Var roligt att träffa både gamla och nya ansikten. E och C hade verkligen lyckats suveränt med både outfit, pynt, mat, bål och allt. Fick till och med en goodie-bag att ta med hem, hur underbart är inte det:) Trots lite drama så var kvällen riktigt lyckad. Vaknade upp imorse utan huvudvärk, var riktigt härligt med sovmorgon. Tack!

Dagen har tillbringats ute mestandels med världens underbaraste son. Långpromenad, lövplockning och massor med skratt förgyllde dagen. Vi lagade mat ihop och myste ihop. Nu är det tvätt och disk som står på schemat. Lillprinsen sover och jag behöver bara vara själv i en timme till. Vill kolla på sopranos och dricka varm choklad.
Idag har vi saknat Michaela och Alwin<3

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0